تحلیل آمار سایت و وبلاگ خب تا کجای قصه رسیده بودییییم؟ :)))) - خونه مون! :)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خب تا کجای قصه رسیده بودییییم؟ :))))

 

به نام خدای رحمن و رحیم

 

سلام

 

----------------

 

روز چهارشنبه زنگ زدم به استاد مشاورم، گفت استاد راهنمات کی بوده و آیا تأیید کرده و اینا؟ گفتم بله، و خب تایمم هم کمه و اگر لطف کنید امضا کنید ممنون می شم. یه چند تا سؤال پرسید که مطمئن بشه کارم کامل ه، بعد گفت اوکی هروقت خواستی زنگ بزن که بهت آدرس بدم، با پیک یه نسخه از کارت رو بفرست برام، به علاوه ی فرمی که باید امضا کنم؛ فرم رو امضا می کنم و می دم همون پیک برات برگردونه!

 

ینی می خواستم از پشت تلفن بپرم بغلش کنم! :)

چون آخر هفته بود و دانشگاه ها تعطیل، و ضمناً توی امتحانا که کلاسی تشکیل نمی شه و خلاصه پیدا کردنش توی دانشگاه سخت بود و دیر می شد.

 

اما خب اشکال هایی که دکی ف گرفته بود، به علاوه ی فهرست و چند تا کار تکمیلی دیگه و ویرایش و اینا مونده بود، دیگه تا پنج شنبه شب تمومش کردم درحالی که دیگه داشتم می مردم ازبس که فشرده کار کرده بودم!

خلاصه پرینت گرفتم و جمعه طرفای ظهر برا مشاورم فرستادم و اونم فرم رو امضا کرد و برگردوند.

 

واقعاً جا نداره دیوونه ی این دو تا استاد خوب و باشخصیت بشم؟ هم راهنما و هم مشاورم واقعاً گلن..

خداروشکر :*

 

شنبه هم رفتم یونی، و خدا رو شکر داورم هم همونی شد که می خواستم (ترانه، همون دکتر یزدانی که اون روز باهاش حرف زدی)

 

دیگه برای تعیین تاریخ دفاع باید بین این سه تا استاد یه تفاهمی برقرار می کردم که برنامه شون بخوره و هر سه بتونن بیان، که بعد از تلاش بسیار دوتاشون رو توی یه روز (15 بهمن) اوکی کردم، اما مشاور گفت دوشنبه شب تماس بگیر که برنامه ی ترم دیگه م دستم رسیده باشه که ببینم یه وقت توی اون روز کلاس نداشته باشم (مگه 15 ام کلاس تشکیل می شه؟ یونی ما که از 25 ام شروع می شه، دیگه تهران جنوب که این استاد معمولاً بیشتر کلاس داره رو نمی دونم.) (مینا من خیییییییلی خنگم! همش یادم می ره تو جنوب بودی یا مرکز :| خلاصه شما ترمتون کی شروع می شه؟)

دیگه امیدوارم این دو سه روز این مورد هم حل بشه و امیییییدوارم 15 بهمن مشاورم مشکلی نداشته باشه، وگرنه باید دوباره از اول بشینم برنامه ی اینا رو با هم هماهنگ کنم که یه کم سخته.

 

توکل به خدا :*

 

 

و من همچنان می ترسم :))



[ یکشنبه 93/10/21 ] [ 4:4 عصر ] [ ریحانه ]

نظر