تحلیل آمار سایت و وبلاگ بعد از مدت ها! - خونه مون! :)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بعد از مدت ها!

 

به نام خدای رحمن و رحیم

 

سلام

 

------------------

 

داشتم یه وبلاگی رو می خوندم، طرف یه پست زده بود و درباره ی رب انار نوشته بود (ترانه نه ها، رب انار واقعی خوردنی پوزخند). بعد دیگه ملت توی کامنتا از تجربیاتشون در خوردن انواع ترشیجات نوشته بودن، از جمله معجون های ترشی که خودشون درست کردن متشکل از انواع ترشیجات از جمله تیکه های لواشک و آلوچه و رب انار، یا مثلاً بعضی از اینا توی آب انار! و خلاصه از این معجونای دیوانه کننده و هوس انگیز! پوزخند

 

هی خوندم و هی خوندم، که دیگه یهو احساسم بر عقلم غلبه کرد و حمله کردم به یه قره قروت بسیااااااااااار ترشی که داریم. ینی این قره قروته یه تیکه ش کافی ه که آدم رو نسبت به هرگونه ترشیجات اشباع کنه! پوزخند اما من این بار دو سه تیکه خوردم و اشباع نشدم :| دوباره رفتم یه تیکه دیگه ش رو گذاشتم توی قاشق و کمی رب انار ریختم روش و یه جا خوردم! دهنم آب افتاد خعلی خوب بود! پوزخند

بعد بازم اشباع نشدم که! :| یه بسته آلوچه ی دیش دیش هم داشتیم (از این کوچیکا)، اونو هم خوردم، اما یه کم به شیرینی می زد، حال نداد! برای جبران، دوباره یکی دو تیکه از اون قره قروته رو خوردم و کم کم احساس کردم دیگه بسه شوخی

 

 

تا کمی پیش معده م هیچ واکنشی نشون نداده بود، طوری که فکر کردم معده هه درجا سکته کرده وگرنه طبق تجریبات شخصیم از معده م، قاعدتاً می بایست یه عکس العملی نسبت به اون میزان ترشی نشون می داد پوزخند داشتم نگرانش می شدم که بعد از یه مدت دیدم کم کم داره یه درد و قیلی ویلی هایی درش رخ می ده قاط زدم

 

 

دروغ چرا، حالام ته ذهنم دارم به تمر هندی ای که توی فریزره فکر می کنم، اما دیگه می ترسم ترسیدم

 

 

 

به نظرم اگرررررر قراره وبلاگی رو فیل.تر کنن، باید وب هایی رو شامل بشه که از این بدآموزی های معده منهدم کن توشون نوشته! والا! شوخی

 

 



[ جمعه 93/6/14 ] [ 3:29 عصر ] [ ریحانه ]

نظر